Producent: |
Nike |
Kod produktu: |
CQ4023-001 |
Typ: |
obuwie |
Płeć: |
damskie |
Cholewka: |
skóra naturalna |
Przeznaczenie: |
na co dzień |
Nawierzchnia: |
twarda |
Buty Nike Court Borough Mid 2 doskonale wspierają stopę, a ich koszykarski styl retro sprawi, że będziesz wyglądać jak gwiazda parkietu nie tylko na nim. Puchowa izolacja wewnątrz pomaga utrzymać ciepło i wygodę.
Płatność za pobraniem
- Za przesyłkę płacisz bezpośrednio kurierowi w momencie jej odbioru.
Przedpłata przelewem na konto bankowe
- Za przesyłkę płacisz dokonując przelewu bezpośrednio na nasze konto bankowe.
- Po zaksięgowaniu przelewu zamówienie będzie realizowane zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
Przedpłata za pomocą serwisu PayU
- Płatność przelewem z konta lub karty kredytowej za pomocą serwisu PayU.
- Serwis PayU to platforma płatności internetowych, z którą nasz sklep internetowy podpisał umowę o współpracy.
- Płacąc poprzez serwis PayU natychmiast po dokonaniu płatności jesteśmy o tym poinformowani i możemy przystąpić do realizacji Twojego zamówienia.
Koszty dostawy
Firma przewozowa |
Za pobraniem |
Przedpłata |
UPS |
16 PLN |
12 PLN |
Poczta Polska |
16 PLN |
12 PLN |
Odbiór osobisty |
Nie prowadzimy punktu odbioru osobistego |
Czas realizacji wysyłki
1 – 2 dni roboczych i zgodnie z zasadami w regulaminie sklepu.
PAMIĘTAJ!
- Nasza firma posiada magazyny w wielu miastach Polski. Twoje zamówienie składające się z więcej niż jednej sztuki może w skrajnych przypadkach zostać zrealizowane poprzez więcej niż jedną przesyłkę. Płacisz oczywiście tylko za jedną.
- O wysyłce zostaniesz powiadomiony drogą elektroniczną. Podamy Ci w nim link umożliwiający śledzenie przesyłki bezpośrednio na stronie przewoźnika realizującego dostawę.
- Zaleca się abyś odbierając przesyłkę z zamówieniem od przewoźnika sprawdził stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania lub jego naruszenia zaleca się sporządzić protokół szkody w obecności przewoźnika.
Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach wynikających z przepisów ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. 2014, poz.827).
Odstępując od umowy sprzedaży postępuj według poniższej procedury:
- Starannie wypełnij elektroniczny formularz zwrotu (LINK DO FORMULARZA) i wyślij go do nas klikając przycisk “WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”, znajdujący się na dole formularza. Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zwrotu. Klikając na zamieszczony w wiadomości e-mail link, będziesz mógł wygenerować protokół zwrotu i go wydrukować.
- Możesz jednakże wybrać standardowy sposób, poprzez wysłanie na nasz adres pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub stosownego oświadczenia drogą mailową. Skorzystanie z naszego wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
- Wyślij zwracany produkt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: ARCO Spółka Jawna, 41-250 Czeladź ul. Wiejska 49 z dopiskiem “ZWROT”, wraz z wydrukowanym oświadczeniem (formularzem zwrotu) i kopią dowodu zakupu (rachunku/faktury).
- Zwrot pieniędzy otrzymasz na podany przez Ciebie rachunek bankowy niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie wysyłamy pieniędzy na konto imienne za pośrednictwem Poczty Polskiej (przekaz pieniężny).
PAMIĘTAJ!
- Zwracany towar nie może nosić widocznych śladów użytkowania wykraczający poza zwykły zarząd (możliwość zapoznania się z towarem).
- Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Prosimy o unikanie oklejania oryginalnego opakowania taśmami klejącymi.
- Nie przyjmujemy paczek ze zwracanym produktem wysłanych za pobraniem.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Szczegółowy opis procedury odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży znajduje się w regulaminie sklepu internetowego. Niedostosowanie się do powyższej procedury może być powodem nieuwzględnienia zwrotu towaru.
ADRES DO WYSYŁKI
“ZWROT”
ARCO Spółka Jawna
Alliance Silesia Logistics Center
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladź
Wszystkie produkty zakupione w sklepie INTERNETOWYM można zareklamować z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową w okresie dwóch lat.
W celu złożenia reklamacji postępuj według poniższej procedury:
- Starannie wypełnij elektroniczny formularz reklamacyjny (LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO) i wyślij go do nas klikając przycisk “WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”, znajdujący się na dole formularza.
- Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego. Klikając na zamieszczony w wiadomości e-mail link będziesz mógł wygenerować druk FORMULARZA REKLAMACYJNEGO i go wydrukować.
- Możesz jednakże wybrać standardowy sposób, poprzez pisemne wypełnienie formularza reklamacyjnego. Skorzystanie z naszego wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
- Wyślij reklamowany produkt za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: ARCO Spółka Jawna, 41-250 Czeladź ul. Wiejska 49 z dopiskiem “REKLAMACJA” wraz z wydrukowanym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i kopią dowodu zakupu (rachunek/faktura).
- Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas reklamowanego towaru.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany do Ciebie na koszt sklepu. Jeśli wymiana na nowy, niewadliwy towar będzie niemożliwa z powodu wyczerpania stanu magazynowego, zwrócimy Ci równowartość ceny reklamowanego produktu.
PAMIĘTAJ!
- Zgłoszenie reklamacji jest ważne tylko z prawidłowo wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i DOWODEM ZAKUPU.
- Reklamowany produkt musi być kompletny i w stanie niezabrudzonym.
- Koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Kupujący.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
Ogólne informacje o warunkach reklamacji
- Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Po stwierdzeniu wady nie wolno użytkować uszkodzonego produktu.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużycie produktu,
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
- uszkodzenia mechaniczne (zamka, rozerwania, otarcia, naderwania, zadrapania, oderwania ozdób),
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku konserwacji produktu lub niewłaściwej konserwacji,
- wygoda produktu lub też jego przemakanie (o ile w opisie produktu nie jest napisane, że jest wodoodporny).
Szczegółowy opis procedury zgłoszenia reklamacji znajduje się w regulaminie sklepu internetowego. Niedostosowanie się do powyższej procedury może być powodem nieuwzględnienia reklamacji.