Wszystkie produkty zakupione w sklepie INTERNETOWYM można zareklamować z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową w okresie dwóch lat.
Poniższy regulamin dotyczy jedynie zakupów internetowych.
1. Wypełnij formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem (LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO) i zatwierdź go klikając przycisk “WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”, znajdujący się na dole.
2. Pobierz i wydrukuj formularz dostępny pod linkiem w otrzymanym mailu.
4. Wyślij reklamację wraz z wydrukowanym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i kopią dowodu zakupu pod adres:
ARCO Spółka Jawna
Alliance Silesia Logistics Center
magazyn 3/4
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladź z dopiskiem “REKLAMACJA”
5. Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni, od momentu kiedy ją otrzymamy.
6. W przypadku kiedy twoja reklamacja zostanie uznana za zasadną względem naprawy lub wymiany towaru na nowy, zostanie on wysłany na koszt sklepu. Jeżeli jednak nie będzie możliwa wymiana towaru na nowy z powodu wyczerpania stanów magazynowych, zwrócimy równowartość ceny zakupionego towaru oraz koszt przesyłki.
Szczegółowy opis procedury zgłoszenia reklamacji znajduje się w (REGULAMINIE SKLEPU). Niedostosowanie się do powyższej procedury może być powodem nieuwzględnienia reklamacji.