Producent: |
adidas Originals |
Kod produktu: |
GD2255 |
Typ: |
odzież |
Płeć: |
damskie |
Materiał: |
bawełna, poliester |
Przeznaczenie: |
na co dzień |
Zaprojektowane w dobrze wyglądającym stylu retro i przytulnie komfortowe spodnie dresowe adidas Originals Slim Cuffed oznaczają, że możesz nie zdejmować ich na noc. Oczywiście, że Twoje przyjaciółki też mogą wpaść, lecz niech przygotują się raczej na relaksujący, dziewczyński wieczór. Maseczki piękności i gorące kakao nie są konieczne, ale bardzo zalecane.
Płatność za pobraniem
- Za przesyłkę płacisz bezpośrednio kurierowi w momencie jej odbioru.
Przedpłata przelewem na konto bankowe
- Za przesyłkę płacisz dokonując przelewu bezpośrednio na nasze konto bankowe.
- Po zaksięgowaniu przelewu zamówienie będzie realizowane zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.
Przedpłata za pomocą serwisu PayU
- Płatność przelewem z konta lub karty kredytowej za pomocą serwisu PayU.
- Serwis PayU to platforma płatności internetowych, z którą nasz sklep internetowy podpisał umowę o współpracy.
- Płacąc poprzez serwis PayU natychmiast po dokonaniu płatności jesteśmy o tym poinformowani i możemy przystąpić do realizacji Twojego zamówienia.
Koszty dostawy
Firma przewozowa |
Za pobraniem |
Przedpłata |
UPS |
16 PLN |
12 PLN |
Poczta Polska |
16 PLN |
12 PLN |
Odbiór osobisty |
Nie prowadzimy punktu odbioru osobistego |
Czas realizacji wysyłki
1 – 2 dni roboczych i zgodnie z zasadami w regulaminie sklepu.
PAMIĘTAJ!
- Nasza firma posiada magazyny w wielu miastach Polski. Twoje zamówienie składające się z więcej niż jednej sztuki może w skrajnych przypadkach zostać zrealizowane poprzez więcej niż jedną przesyłkę. Płacisz oczywiście tylko za jedną.
- O wysyłce zostaniesz powiadomiony drogą elektroniczną. Podamy Ci w nim link umożliwiający śledzenie przesyłki bezpośrednio na stronie przewoźnika realizującego dostawę.
- Zaleca się abyś odbierając przesyłkę z zamówieniem od przewoźnika sprawdził stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia opakowania lub jego naruszenia zaleca się sporządzić protokół szkody w obecności przewoźnika.
Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach wynikających z przepisów ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. 2014, poz.827).
Odstępując od umowy sprzedaży postępuj według poniższej procedury:
- Starannie wypełnij elektroniczny formularz zwrotu (LINK DO FORMULARZA) i wyślij go do nas klikając przycisk “WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”, znajdujący się na dole formularza. Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zwrotu. Klikając na zamieszczony w wiadomości e-mail link, będziesz mógł wygenerować protokół zwrotu i go wydrukować.
- Możesz jednakże wybrać standardowy sposób, poprzez wysłanie na nasz adres pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub stosownego oświadczenia drogą mailową. Skorzystanie z naszego wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
- Wyślij zwracany produkt za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: ARCO Spółka Jawna, 41-250 Czeladź ul. Wiejska 49 z dopiskiem “ZWROT”, wraz z wydrukowanym oświadczeniem (formularzem zwrotu) i kopią dowodu zakupu (rachunku/faktury).
- Zwrot pieniędzy otrzymasz na podany przez Ciebie rachunek bankowy niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Nie wysyłamy pieniędzy na konto imienne za pośrednictwem Poczty Polskiej (przekaz pieniężny).
PAMIĘTAJ!
- Zwracany towar nie może nosić widocznych śladów użytkowania wykraczający poza zwykły zarząd (możliwość zapoznania się z towarem).
- Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony przed uszkodzeniami w trakcie transportu. Prosimy o unikanie oklejania oryginalnego opakowania taśmami klejącymi.
- Nie przyjmujemy paczek ze zwracanym produktem wysłanych za pobraniem.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
Szczegółowy opis procedury odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży znajduje się w regulaminie sklepu internetowego. Niedostosowanie się do powyższej procedury może być powodem nieuwzględnienia zwrotu towaru.
ADRES DO WYSYŁKI
“ZWROT”
ARCO Spółka Jawna
Alliance Silesia Logistics Center
ul. Wiejska 49
41-250 Czeladź
Wszystkie produkty zakupione w sklepie INTERNETOWYM można zareklamować z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową w okresie dwóch lat.
W celu złożenia reklamacji postępuj według poniższej procedury:
- Starannie wypełnij elektroniczny formularz reklamacyjny (LINK DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO) i wyślij go do nas klikając przycisk “WYŚLIJ ZGŁOSZENIE”, znajdujący się na dole formularza.
- Na swoją skrzynkę mailową otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego. Klikając na zamieszczony w wiadomości e-mail link będziesz mógł wygenerować druk FORMULARZA REKLAMACYJNEGO i go wydrukować.
- Możesz jednakże wybrać standardowy sposób, poprzez pisemne wypełnienie formularza reklamacyjnego. Skorzystanie z naszego wzoru formularza nie jest obowiązkowe.
- Wyślij reklamowany produkt za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej na adres: ARCO Spółka Jawna, 41-250 Czeladź ul. Wiejska 49 z dopiskiem “REKLAMACJA” wraz z wydrukowanym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i kopią dowodu zakupu (rachunek/faktura).
- Rozpatrzymy Twoją reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas reklamowanego towaru.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy i wysłany do Ciebie na koszt sklepu. Jeśli wymiana na nowy, niewadliwy towar będzie niemożliwa z powodu wyczerpania stanu magazynowego, zwrócimy Ci równowartość ceny reklamowanego produktu.
PAMIĘTAJ!
- Zgłoszenie reklamacji jest ważne tylko z prawidłowo wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM i DOWODEM ZAKUPU.
- Reklamowany produkt musi być kompletny i w stanie niezabrudzonym.
- Koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Kupujący.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
Ogólne informacje o warunkach reklamacji
- Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Po stwierdzeniu wady nie wolno użytkować uszkodzonego produktu.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużycie produktu,
- uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem,
- uszkodzenia mechaniczne (zamka, rozerwania, otarcia, naderwania, zadrapania, oderwania ozdób),
- uszkodzenia powstałe w wyniku braku konserwacji produktu lub niewłaściwej konserwacji,
- wygoda produktu lub też jego przemakanie (o ile w opisie produktu nie jest napisane, że jest wodoodporny).
Szczegółowy opis procedury zgłoszenia reklamacji znajduje się w regulaminie sklepu internetowego. Niedostosowanie się do powyższej procedury może być powodem nieuwzględnienia reklamacji.